
By: Royd Guyon
“ អ្វីដែលឥឡូវនេះត្រូវបានបង្ហាញគឺគ្រាន់តែជាការស្រមៃប៉ុណ្ណោះ” ។ – William Blake
អ្វីៗទាំងអស់ដែលយើងរីករាយនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះដូចជាទូរស័ព្ទអ៊ីនធឺណេតមនុស្សយន្តនិងអគ្គិសនីគឺជាផលិតផលរបស់មនុស្សដែលមានផ្នត់គំនិតច្នៃប្រឌិត។ យើងនឹងនិយាយអំពីរបៀបដែលយើងអាចអភិវឌ្ develop វានិងជួយសិស្សឬកូន ៗ របស់យើងឱ្យមានផ្នត់គំនិតនេះ។
តើផ្នត់គំនិតច្នៃប្រឌិតគឺជាអ្វី?
វាគឺជាវិធីគិតដែលរកឃើញគំនិតដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហា។ នៅក្នុងអត្ថបទនេះខ្ញុំចង់ចែករំលែកវិធីបីយ៉ាងដើម្បីអភិវឌ្។ ផ្នត់គំនិតប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត។
- ចង់ដឹងចង់ឃើញ
តើអ្នកដឹងទេថានៅអាយុ ៤ ខែទារកមានការចង់ដឹងចង់ឃើញពីធម្មជាតិ? នេះក៏អាចត្រូវបានចិញ្ចឹមបីបាច់ព្រោះយើងទាំងអស់គ្នាចង់រៀនអ្វីដែលថ្មី។ ការចង់ដឹងចង់ឃើញក៏ជួយបង្កើនការគិតបែបរិះគន់របស់អ្នកផងដែរ។
- ក្លាហាន
យើងទាំងអស់គ្នាមានគំនិតដែលអាចដោះស្រាយបញ្ហាបានប៉ុន្តែយើងខ្លាចចែករំលែកវាព្រោះមាននរណាម្នាក់និយាយថាគំនិតរបស់អ្នកមិនអាចទៅរួច។ ភាពច្នៃប្រឌិតមានន័យថាការគិតខុសពីការពិត។ ក្លាហានក្នុងការចែករំលែកគំនិតរបស់អ្នក។
- ត្រូវមានគំនិតច្នៃប្រឌិត
ការច្នៃប្រឌិតមានសារៈសំខាន់នៅក្នុងដំណើរការបង្កើតគំនិតរបស់អ្នកដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហា។ វាជួយអ្នកឱ្យយល់ពីបញ្ហា។ ការច្នៃប្រឌិតគឺជាស្នូលនៃការបង្កើតថ្មី។
ផ្នត់គំនិតប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតអាចត្រូវបានបង្កើតឡើង។ វាគឺជាអ្វីដែលយើងមានហើយត្រូវការការចិញ្ចឹមបីបាច់។ កុំភ្លេច, ចង់ដឹងចង់ឃើញ, ក្លាហាននិងមានគំនិតច្នៃប្រឌិត។