
អត្ថបទដោយ: Royd Guyon
អ្នកប្រហែលជាឆ្ងល់ថាហេតុអ្វីបានជាសាលារៀនអនុញ្ញាតឱ្យគ្រូប្រើល្បែងសិក្សានៅក្នុងមេរៀនរបស់ពួកគេ។
ដើម្បីឆ្លើយសំនួរនេះសូមឱ្យយើងពិនិត្យមើលផ្នត់គំនិតរបស់សិស្ស។ នៅពេលអ្នកសួរសិស្សឬកូនរបស់អ្នកអំពីអ្វីដែលពួកគេគិតនៅពេលពួកគេ about អំពីកុំព្យូទ័រនិងស្មាតហ្វូនពួកគេនឹងនិយាយថាឧបករណ៍ទាំងនេះគឺសម្រាប់លេងហ្គេមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនិងមើលវីដេអូតាមអ៊ិនធរណេត។ នេះជាបញ្ហាប្រឈមដែលសាលារៀនត្រូវប្រឈមនិងដំណោះស្រាយគឺត្រូវបញ្ចូលគ្នានូវគុណសម្បត្តិនៃល្បែងដើម្បីធ្វើឱ្យមេរៀនកាន់តែគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍និងធ្វើឱ្យសិស្សមានកម្លាំងចិត្តក្នុងការរៀនសូត្រ។ គំនិតនេះត្រូវបានគេហៅថាហ្គាម៉ាអប់រំ។ Gamification ក្នុងការរៀនសូត្រទាក់ទងនឹងការប្រើប្រាស់ធាតុដែលមានមូលដ្ឋានលើហ្គេមដូចជាការដាក់ពិន្ទុពិន្ទុការប្រកួតប្រជែងក្រុមការងារតារាងពិន្ទុដើម្បីជំរុញការចូលរួម។
អ្នកប្រហែលជាកំពុងគិតតើវាមានប្រសិទ្ធភាពទេ? មុនពេលខ្ញុំផ្តល់ចម្លើយចំពោះសំណួរនេះសូមឱ្យយើងនិយាយអំពីគុណសម្បត្តិនិងគុណវិបត្តិនៃល្បែងសិក្សា។
គុណសម្បត្តិនៃហ្គាសអប់រំ
វាលើកទឹកចិត្តអ្នកប្រើប្រាស់ដោយផ្តោតលើលទ្ធផលសង្គមការយល់ដឹងនិងអារម្មណ៍។
សំណួរពិបាកត្រូវបានបង្ហាញដល់សិស្សតាមរបៀបរីករាយនិងកំប្លែង។
វាផ្តល់នូវតួនាទីវិជ្ជមានចំពោះនិស្សិតដែលមានកម្លាំងចិត្តពីខាងក្រៅ។
វាផ្តល់កន្លែងសម្រាប់ទំនាក់ទំនងនិងការប្រកួតប្រជែងមិត្តភាពនៅក្នុងថ្នាក់។
វាជួយសិស្សឱ្យចេះប្រើការរិះគន់របស់ពួកគេ។
វាអាចផ្តល់នូវមតិប្រតិកម្មសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់។
គុណវិបត្តិនៃហ្គាសអប់រំ
ល្បែងអាចជាប្រភពនៃការរំខាននិងខ្ជះខ្ជាយពេលវេលា។
វាអាចគួរឱ្យធុញទ្រាន់សម្រាប់សិស្សប្រសិនបើល្បែងអប់រំមិនត្រូវបានរចនាត្រឹមត្រូវដោយគ្រូ។
ល្បែងសិក្សាទាមទារការច្នៃប្រឌិតថ្មីជាប់លាប់និងសិក្សាដើម្បីពិនិត្យមើលប្រសិទ្ធភាពរបស់វា។
វាតម្រូវឱ្យមានការតភ្ជាប់អ៊ីនធឺណិតនិងឧបករណ៍។
សរុបសេចក្ដីមកយើងអាចនិយាយបានថាកម្មវិធីអប់រំមានប្រសិទ្ធិភាពប៉ុន្តែយើងត្រូវធ្វើឱ្យប្រាកដថាគុណវិបត្តិត្រូវបានពិភាក្សាហើយដំណោះស្រាយត្រូវបានផ្តល់ជូន។ ប្រសិនបើអ្នកជាគ្រូបង្រៀនសូមទំនាក់ទំនងជាមួយសិស្សនិងសាលារៀនរបស់អ្នកដើម្បីប្រាកដថាល្បែងសិក្សាដែលអ្នកកំពុងប្រើគឺមានគុណភាពនិងប្រសិទ្ធភាព។ ប្រសិនបើអ្នកជាឪពុកម្តាយសូមពិនិត្យមើលល្បែងសិក្សាដែលគ្រូផ្តល់ជូនកូនរបស់អ្នកហើយវាយតម្លៃប្រសិនបើវាជួយដល់ដំណើរការរៀនសូត្ររបស់កូនអ្នក។