អត្ថបទដោយ៖ Royd Guyon
Micro-credentials គឺជាវិធីដ៏ល្អក្នុងការអនុវត្តគំរូសិក្សាផ្អែកលើសមត្ថភាព។ គ្រូបង្រៀន និងបុគ្គលិកផ្សេងទៀតអាចជ្រើសរើស micro-credential ដើម្បីបន្ត ហើយបន្ទាប់មកដាក់ភស្តុតាងជាក់លាក់ ដើម្បីបង្ហាញថាពួកគេបានស្ទាត់ជំនាញវា។ បន្ទាប់មក ភ័ស្តុតាងទាំងអស់នោះត្រូវបានពិនិត្យដោយអ្នកវាយតម្លៃដែលកំណត់ថាតើការរៀនសូត្របានបង្ហាញថាពួកគេបានស្ទាត់ជំនាញសម្ភារៈដែលត្រូវការឬអត់។ នេះគឺជារឿងមួយចំនួនដែលអ្នកគួរដឹងអំពីអ្វីដែលពួកគេអាចនាំយកមកក្នុងកម្មវិធីសិក្សាជំនាញរបស់អ្នក។
វាស់ស្ទង់ជំនាញ និងចំណេះដឹង មិនមែនពេលវេលាទេ។ វិញ្ញាបនបត្រខ្នាតតូចវាស់វែងការបង្ហាញជំនាញ និងចំណេះដឹង មិនមែនចំណាយពេលរៀនទេ។ ពេលវេលាចំណាយលើការអភិវឌ្ឍន៍វិជ្ជាជីវៈពិតជាមិនបង្ហាញពីតម្លៃនៃការសិក្សានោះទេ ហើយការចំណាយពេលវេលាលើការអភិវឌ្ឍន៍វិជ្ជាជីវៈខ្លួនឯងមិនមែនជាគោលដៅនោះទេ។ ជាការពិត ពួកយើងភាគច្រើនប្រហែលជានិយាយថា ប្រសិនបើគ្រូ និងបុគ្គលិកសាលាអាចរៀនអ្វីមួយបានក្នុងរយៈពេលតិច នោះជារឿងល្អ។ ដូច្នេះ ផ្ទុយទៅវិញ វិញ្ញាបនបត្រមីក្រូវាស់ស្ទង់ថាតើអ្នកសិក្សាពិតជាស្គាល់មុខវិជ្ជានោះឬអត់។
វាទទួលស្គាល់ជំនាញដែលមានស្រាប់។ យើងទាំងអស់គ្នាធ្លាប់មានបទពិសោធន៍អង្គុយតាមរយៈការហ្វឹកហាត់ដែលមិនចាំបាច់។ តម្រូវការរបស់គ្រូថ្មីសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្រមីក្រូគឺមានភាពខុសប្លែកគ្នាពីគ្រូបង្រៀនជើងចាស់។ ដើម្បីទទួលបានវិញ្ញាបនបត្រខ្នាតតូច គ្រូបង្រៀនដែលបាននៅក្នុងថ្នាក់រៀនអស់រយៈពេលម្ភៃឆ្នាំ មិនចាំបាច់ឆ្លងកាត់ការបណ្តុះបណ្តាលទូលំទូលាយនោះទេ។ ដរាបណានាងអាចបង្ហាញពីជំនាញជាក់លាក់នោះ នាងអាចដាក់ភស្តុតាងដូចជាផែនការមេរៀន ឬវីដេអូនៃការបង្រៀនខ្លួនឯង។ ម្យ៉ាងវិញទៀត គ្រូថ្មីអាចចុះឈ្មោះចូលរៀនក្នុងវគ្គសិក្សា ឬចូលរួមក្នុងបទពិសោធន៍សិក្សាផ្សេងទៀត ដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងដែលត្រូវការដើម្បីទទួលបាន micro-credential ។
ដូចដែលអ្នកអាចមើលឃើញ អត្តសញ្ញាណមីក្រូគឺច្រើនជាងគ្រាន់តែជាវិធីថ្មីក្នុងការចែកចាយមាតិកា។ ពួកគេគឺជាមធ្យោបាយមួយដើម្បីធានាថាគ្រូបង្រៀន និងបុគ្គលិកមានលទ្ធភាពទទួលបានការសិក្សាដែលពួកគេត្រូវការ និងចង់បានតាមរបៀបដែលធ្វើអោយមានភាពខុសគ្នានៅក្នុងថ្នាក់រៀន។